המותגים שיעשו עלייה בשנה הקרובה

תוכן עניינים

מאור ראובני – מנהל התוכן של סרצ' ריזולט

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אנחנו טסים במיוחד לחו"ל בשביל לקנות את כל המוצרים שלהם, אבל יכול להיות שלא נצטרך יותר לצאת מהארץ בשביל לקנות אותם. יצאנו לבדוק מהם המותגים שצפויים לעשות עלייה בשנה הקרובה (במידה והקורונה לא תשבש את התכניות כמובן) וחזרנו עם 2 המותגים הבאים:

  • LC WAIKIKI 

חנות בגדי הילדים הטורקית (אבל לא רק) שכבשה את הישראלים הייתה כבר בביקור אצלנו בארץ לפני כמה שנים. היא סגרה את חנויות הרשת באופן מפתיע וללא שום התרעה מראש. כעת, נודע לנו כי ישנם מגעים שעשויים להביא לחזרתה של החנות לארץ. במידה ואכן נראה את המותג בארץ, יתאפשר לנו לקנות ממנו לא רק בגדי ילדים, אלא גם תחפושות, צעצועים ואקססוריז.

  • CCC

ביקרתם בברלין? אולי וינה או פראג? אם כן, אתם כנראה מכירים את מותג הנעליים האופנתי והזול ביותר שיש לאירופה להציע. החנות מאופיינת במספר קומות שמוקדשת לנעלי גברים, נשים וגם לילדים. אם אכן המותג יגיע לארץ לאחר המגעים שנערכים בימים אלו ממש, הוא צפוי להתפרס על פני קומה אחת, לפחות רק בהתחלה. 

תשאירו את הדרכונים שלכם בבית, אתם לא צריכים לטוס יותר בשביל לחפש את המותגים האהובים עליכם בחו"ל. כעת, נותר לנו רק לחכות ולראות שהמגעים יסתיימו והמותגים אכן יעשו עלייה בשנה הקרובה.

לעוד כתבות בנושא >>mish-mish.org.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

הכתבות האחרונות שעלו לאתר
טיפוח שיער
אופנה

מוצרי טיפוח לשיער

השיער הוא אחד מהחלקים הכי חשובים במראה שלנו, ולכן חשוב שנטפח אותו ונעניק לו את הטיפול שהוא צריך. ישנם סוגים שונים של שיער, וכל סוג

לכתבה המלאה >>
אודות סרצ' ריזולט

סרצ' ריזולט הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הישארו מעודכנים 24/7 עם הניוזלטר שלנו!

גבר עם לפטופ
דילוג לתוכן