איך תדע לבחור את הקסדה הנכונה?

תוכן עניינים

מאור ראובני – מנהל התוכן של סרצ' ריזולט

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

קסדות אופניים חשובות ויכולות להציל חיים, עברנו ממזמן את השלב שאנחנו חושבים שזה נראה מגוחך אלא מבינים את היתרונות הרבים. כיום קסדות מודרניות הןמתוחכמות מבחינה טכנית ומסוגננת בצורות יפות וצבעים. אז איך תדעו מה לבחור מתוך המגוון שיש? הנה מדריך ריך לבחור את הקסדה הנכונה . 

איך למצוא איזה גודל קסדה אתם צריכים

קל למצוא את הגודל הנכון של הקסדה עבורך וניתן לעשות זאת לבד תוך פחות מדקה. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בסרט מדידה, החלו בסביבות 2.5 ס"מ מעל הגבות שלכם על המצח. כעת מדדו את ההיקף המלא של ראשכם, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ומעל האוזניים שלכם – השתמש במראה כדי לבדוק שהוא ישר.

גודל הקסדה

זהו החלק הרחב ביותר של הראש והמידה שעליה מתבססים גדלי הקסדה. ודאו שסרט המדידה מתאים וחזרו על המדידה כמה פעמים כדי להבטיח שהתוצאה מדויקת. מציאת קסדה המתאימה בצורה מושלמת חשובה ליעילות הקסדה בעת פגיעה וגם  ולנוחות כללית. רק לאחר המדידה תדעו איזה גודל אתם צריכים להזמין. 

אנטומיה של קסדת האופניים

ישנם אלמנטים רבים לקסדות האופניים המודרניות, תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון כוללות:אוורור – העיצוב, וגדלי פתחי האוורור,מערכת שמירה – סגנון רצועה בחלק האחורי של הקסדה כדי לשמור אותה במקומה,רצועת סנטר – שומרת על הקסדה במצב קבוע.,ריפוד – כמות החומר המרופד בבטנה הפנימית של הקסדה. ריפוד נשלף מאפשר לכבס שיכול להיות חשוב לצורכי היגיינה ועוד.

הקסדה שלכם צריכה לאפשר ראייה טובה מסביב כמו גם הגנה.

הרצועות העליונות צריכות ליצור צורת 'V' ממש מתחת לאוזן, ועם הקסדה, אתם לא אמורים להכניס יותר משתי אצבעות בין רצועת הסנטר לסנטר שלכם. אזור האבזם והסנטר של הרצועה צריכים להתאים קרוב לצד התחתון של הסנטר לאחר ההידוק, אך לאפשר לכם לפתוח את הפה כדי לאכול חטיף אנרגיה או לשתות מים מהבקבוק.

תכונות בטיחות של קסדה

כפי שהוזכר קודם לכן, מחקר מתקדם בתעשייה הוביל ליצירת תכונות בטיחות חדשות לקסדה. אם חשוב לכם הבטיחות, ואנחנו מאמינים שכן אל תתפשרו. קסדות אופניים טובות יעלו  בהתאם אבל הם בסוף יצילו חיים. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

הכתבות האחרונות שעלו לאתר
המגזין

טרולי עליה למטוס – איפה הכי כדאי לקנות

כאשר מתכננים נסיעה, אחד הפרטים החשובים ביותר הוא בחירת הטרולי המתאים. מזוודות טרולי עליה למטוס אינה רק אמצעי לשאת את החפצים שלכם מנקודה א' לנקודה ב', אלא גם אחד הגורמים המשפיעים ביותר על נוחות הנסיעה שלכם. מכאן, החשיבות בבחירת טרולי עליה למטוס איכותי, נוח לשימוש ועמיד, לא מוטלת בספק. 

לכתבה המלאה >>
טיפוח שיער
אופנה

מוצרי טיפוח לשיער

השיער הוא אחד מהחלקים הכי חשובים במראה שלנו, ולכן חשוב שנטפח אותו ונעניק לו את הטיפול שהוא צריך. ישנם סוגים שונים של שיער, וכל סוג

לכתבה המלאה >>
אודות סרצ' ריזולט

סרצ' ריזולט הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הישארו מעודכנים 24/7 עם הניוזלטר שלנו!

גבר עם לפטופ
דילוג לתוכן