איך למנוע מהאופניים החשמליים שלכם להיגנב?

תוכן עניינים

מאור ראובני – מנהל התוכן של סרצ' ריזולט

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אם גרתם במשך תקופה בתל אביב והיה לכם זוג אופניים, בטח היה לכם יותר זוג אחד של אופניים. בסקר שנעשה בתל אביב, כשליש מבעלי האופניים סבלו מגניבה של זוג אופניים אחד לפחות בשנה החולפת. איך נמנעים מגניבת אופניים? האם יש פתרון באופק? הישארו איתנו

אופניים חשמליים מתקפלים

אין מנוס מזה. הפתרון הטוב ביותר להימנע מגניבת האופניים שלכם היא פשוט לקנות מראש אופניים חשמליים מתקפלים. למה בעצם? הן קלות יותר, קומפקטיות ונוחות מאוד לאחסון. אופניים מתקפלות מגיעות עם שלדה בצורות ועיצובים שונים כך שתוכלו להתאים לכם את האופניים לפי נוחות.

למה מנעולים לא יעילים

אופניים חשמליים מתקפלים פשוט עולים איתכם לדירה או נכנסים איתכם הביתה ומאוחסנים באחת הפינות בנוחות. כיום, אדם שיצא מהבית והחליט שהוא הולך לגנוב אופניים יהיה ערוך עם כל הכלים כדי שלא יהיה ניתן לעצור אותו. גם מנעול חשמלי אפשר לחתוך עם מסור דיסק. היום ציוד גניבה הוא נייד במיוחד ובגלל אין מנוס מלהיכנס לסטטיסטיקה.

אופניים מתקפלים מחוץ לבית

בין אם אתם צריכים להגיע עם האופניים למקום העבודה שלכם או מוסד הלימודים, ניתן לאחסן אותם בקלות רבה מאחד מהמחסנים שמציע המקום או שניתן לאבטח אותן בצורה נוחה ולא מפריעה ליד המאבטחים של המוסד אליו אתם נכנסים. בעיה גדולה ופתרון פשוט במיוחד.

האם נוחות הרוכב מושפעת

התשובה היא ממש לא. אופניים חשמליים מתקפלים מגיעים בגדלים שונים כ שנתין להתאימם לצרכים ולנוחיות שלכם, החל ממשקל ועד לגודל שאליו הן מתקפלות. יש יצרנים רבים שמציעים דגמים אלו בשוק, כל מה שנשאר הוא ללכת לבדוק.

סיכום וקיפלנו

אופניים חשמליים מתקפלים הם הפתרון איך להימנע מגניבת האופניים שלכם, אך הם לא פותר את תופעת הגניבה. גנב שהחליט שהוא גונב אופניים יגנוב את האופניים שהוא רואה בכל מחיר. הוא יחכה, יעקב אחריכם ויפתיע אתכם. לעת עתה קנו אופניים מתקפלים, אך הפתרון האמיתי לביטחון האזרח והרכוש שלו חייב להגיע מרשויות אכיפת החוק. עד אז, רכבו בזהירות ותהנו מהנוחיות. סעו בזהירות. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

הכתבות האחרונות שעלו לאתר
המגזין

טרולי עליה למטוס – איפה הכי כדאי לקנות

כאשר מתכננים נסיעה, אחד הפרטים החשובים ביותר הוא בחירת הטרולי המתאים. מזוודות טרולי עליה למטוס אינה רק אמצעי לשאת את החפצים שלכם מנקודה א' לנקודה ב', אלא גם אחד הגורמים המשפיעים ביותר על נוחות הנסיעה שלכם. מכאן, החשיבות בבחירת טרולי עליה למטוס איכותי, נוח לשימוש ועמיד, לא מוטלת בספק. 

לכתבה המלאה >>
טיפוח שיער
אופנה

מוצרי טיפוח לשיער

השיער הוא אחד מהחלקים הכי חשובים במראה שלנו, ולכן חשוב שנטפח אותו ונעניק לו את הטיפול שהוא צריך. ישנם סוגים שונים של שיער, וכל סוג

לכתבה המלאה >>
אודות סרצ' ריזולט

סרצ' ריזולט הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הישארו מעודכנים 24/7 עם הניוזלטר שלנו!

גבר עם לפטופ
דילוג לתוכן