שיווק לעסקים – איך לעשות את זה נכון?

תוכן עניינים

מאור ראובני – מנהל התוכן של סרצ' ריזולט

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אפשר לומר בצורה חד משמעית כי יחד עם חלוף השנים האחרונות, התנועה ההמונית עברה מהתקשורת המסורתית ישירות אל הדיגיטל שכן, הפרסום באמצעות עיתון כתוב או לחילופין בטלוויזיה וברדיו הפכו לנפוצים הרבה פחות בקרב המפרסמים השונים שמתקדמים מיום ליום לכיוון תעשיית השיווק הדיגיטלי. על כן, שיווק דיגיטלי הוא למעשה אפיק שיווקי המתבסס על רשת האינטרנט בקרב מכשירי המובייל והמחשבים השונים, בעוד שמדובר על אפיק שיווקי ממוקד ויעיל, זאת במיוחד הודות לכלים הטכנולוגיים המשוכללים בהם מבצעים שימוש אנשי השיווק השונים אך בעיקר בעקבות העובדה כי כיום, הרוב המוחלט של התנועה נמצא ברחבי האינטרנט והמשווקים כמו תמיד, נוטים ללכת למקום בו ישנו הטראפיק הגדול ביותר. במהלך השנים האחרונות, תעשיית השיווק הדיגיטלי התרחבה בצורה יוצאת דופן, כאשר אם בעבר היינו רגילים לראות את אותן פרסומות אשר היו מבוססות על באנרים או קטעי וידאו, הרי שכיום קיים מגוון רחב של אפשרויות שונות לשיווק בדיגיטל. על מנת לעשות לכם סדר בנושא, הנה כל מה שתצטרכו לדעת על שיווק עסקים בדיגיטל.


שיווק דיגיטלי בגוגל

בין אם מדובר על שיווק לעורכי דין ובין אם מדובר על שיווק של חברת הייטק, ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד מאפיקי השיווק העיקריים והחשובים ביותר בתעשיית הקידום הינו קידום בגוגל, בעוד כי מדובר על אפיק שיווקי אשר נחשב להשקעה לטווח ארוך. כמו כן, המטרה העיקרית מאחורי שיווקי דיגיטלי בגוגל הינה להגדיל את החשיפה של האתר שלכם על מנת לעלות את הדירוג שלו בקרב מנוע החיפוש של גוגל בצורה כזו בה בסופו של דבר, האתר שלכם יופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש תחת מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כאשר אנו מדברים על קידום בגוגל, הרי שמדובר על אפיק שיווקי שלא מתאפיין בתוצאות מידיות ולעיתים אף תצטרכו לחכות בסלבות יתרה על מנת להתחיל לראות תוצאות מהשיווק האורגני בגוגל.

מעבר לאפיק הקידום האורגני בגוגל, קיימת האפשרות לבצע קידום ממומן, אפיק שיווקי נוסף אשר בא לידי ביטוי בשתילה של מודעות במנוע החיפוש של גוגל יחד עם קידום האתר שלכם בצורת מודעה בעזרת מודל המודעות של גוגל אדוורס.


כיצד תניעו שיווק דיגיטלי לעסק שלכם?

במטרה להפוך את אפיקי השיווק הדיגיטלי שלכם ליעיל ואפקטיביים, מוטב לוודא כי אתם אכן פונים לשירותיו של אדם מקצועי ומנוסה בתחום, איש מקצוע כזה שידע לבצע ניהול קמפיינים תחת ערוצי השיווק השונים בדיגיטל. זאת בעוד כי בחלק מהמקרים תוכלו לפגוש במומחי שיווק וחברות שונות אשר מתמחות בערוץ שיווקי בודד ולכן, מוטב לוודא כי אתם אכן פונים לחברה שמחזיקה באפשרות לקדגם את העסק שלכם ברחבי המדיות שעשויות להיות רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם.


שיווק דיגיטלי לעסקים – עלויות

כאשר מדובר על עלויות שיווק דיגיטלי לעסקים, הרי שמדובר על נושא הנתון לקשת מחירים רחבה במיוחד אשר תלויה במגוון רחב של גורמים שונים כמו גודל החברה, תחום הפעילות של החברה, גודל התקציב וכיוצא בכך. המחיר עבור קליל בפייסבוק למשל ינועו בטווח מחירים של בין חצי שקל לשני שקל בעת בה העלויות בפלטפורמת גוגל ינועו בטווח של בין שני שקלים לבין עשרה שקלים כאשר מדובר על תחומים המתלווים אל תחרות גבוהה. יחד עם האמור, חשוב להזכיר כי ישנן עלויות גבוהות יותר כדוגמת עלויות עבור קמפיינים בפייסבוק אשר עשויים לנוע בין 300 שקלים עד ל-30 אלף שקלים. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אודות סרצ' ריזולט

סרצ' ריזולט הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הישארו מעודכנים 24/7 עם הניוזלטר שלנו!

גבר עם לפטופ
דילוג לתוכן